Sponsoring – Spalding mise sur Chris Paul

PLAYA VISTA, CA - SEPTEMBER 26: Chris Paul #3 of the Los Angeles Clippers poses for a portrait during the 2016-2017 Los Angeles Clippers Media Day on September 26, 2016 at the Los Angeles Clippers Training Center in Playa Vista, California. NOTE TO USER: User expressly acknowledges and agrees that, by downloading and/or using this Photograph, user is consenting to the terms and conditions of the Getty Images License Agreement. Mandatory Copyright Notice: Copyright 2016 NBAE (Photo by Juan Ocampo/NBAE via Getty Images)

 

Pour célébrer les 125 ans du basketball, la marque Spalding a annoncé cette semaine la signature d’un partenariat avec le joueur NBA Chris Paul.

Dans le cadre de cet accord, le joueur des Los Angeles Clippers soutiendra la campagne marketing « Honor the Game » en encourageant les fans et joueurs à partager leurs histoires via le hashtags #TrueBelievers.

Au rang d’ambassadeur Spalding, Chris Paul rejoint notamment DeMar DeRozan (Toronto Raptors) ou encore Damian Lillard (Portland Trail Blazers).

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